Raport_2009_ROB_PL_SG
Teraz jesteś w: Strona głównaZobacz wszystkie w raporcie › Cytaty
dopasuj rozmiar czcionki: A A A

Zobacz wszystkie w raporcie

Cytaty

Leszek Kurnicki Dyrektor Wykonawczy ds. Marketingu w PKN ORLEN

Co przemawia za tym, że ORLEN jest jednocześnie marką wartościową i odpowiedzialną?

O aktualnej wartości marki świadczy fakt, że w 2009 roku, już trzeci raz z rzędu, ORLEN został ogłoszony najcenniejszą rodzimą marką. W rankingu MARQA nasz korporacyjny brand uplasował się na pierwszej pozycji i został wyceniony na 3,6 mld zł. Zanotowano 27-proc. wzrost wartości marki w stosunku do 2008 roku, kiedy to została wyceniona na 2,8 mld zł.

W Niezależnym Rankingu Reputacji Marek w Polsce „PremiumBrand 2009” ORLEN zdobył tytuł Marki Wysokiej Reputacji. Reputacja marki jest jednym z najcenniejszych aktywów każdej firmy. To kluczowy czynnik motywujący do zakupu czy używania produktu. Tytuł Marki Wysokiej Reputacji jest dla PKN ORLEN dowodem, że Koncern jest oceniany jako wiarygodny i odpowiedzialny partner biznesowy.

Potwierdzeniem wysokiej pozycji marki ORLEN na krajowym rynku jest również tytuł Superbrands Polska. Tytuł ten zdobyliśmy już po raz czwarty. Od 2000 roku PKN ORLEN utrzymuje najwyższą pozycję w rankingach Rzeczypospolitej i Polityki – „Lista 500”.